piątek, 2 lutego 2018

Apollonus - oszust, który straszy dziewczyny podszywając się pod kancelarie

Kolejny wpis na szczęście nie dotyczy mnie, tylko dziewczyn, które zostały oszukane a teraz są zastraszane przez Apollonusa. W desperacji człowiek podejmuje niezrozumiałe decyzje, taką z pewnością było dla tych dziewczy skorzystanie z pomocy Apollonusa. Ja cały czas czytam wszystkie fora poświęcone urokom od deski do deski i tematy takiej jak Apollonus śmiech na sali, oszust i krętacz, czy ktoś jeszce wierzy w tą żenadę mówią wszytsko. Ten osobnik nie robi żadnych uroków, bierze tylko pieniądze i albo urywa kontakt albo jak żądasz zwrotu gotówki pisze do Ciebie jako kancleria prawna i straszy pozwem na 10.000 złotych oraz ujawnieniem danych. Oczywiście taka kancelaria nawet nie istnieje a pisze to sam Apollonus. Osoby, które również zostały przez niego oszukane i są zastraszane przekaże kontakt do dziewczyn, które przechodzą przez to samo piekło.

Ja się nie poddaje i dalej szukam, ale coraz bardziej wątpię w istnieje magi i jakieś uczciwe osoby.

7 komentarzy:

  1. A mi jest ciężko uwierzyć, że są jeszcze ludzie, którzy dają się nabrać Apollonusowi ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne to, ale nie uwierzyła byś jak dużo jest takich osób. Jeszce na gazecie próbuje teraz siebie zaciekle bronić udając zadowolonego klienta (kolejny pracownik kancelari) bo myśli, że tym przestraszy, aby ludzie siedzieli cicho. Mi też co chwile groźby wypisuje po publikacji tego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę tylko potwierdzić Apollonus to oszust i zwyczajna kanalia. Będę uważnie śledzić i mam nadzieje, że znajdziesz kogoś skutecznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zostałam oszukana przez Apolonusa, dobrze, że ktoś otwarcie o tym pisze.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ale dziewczyny czym on was straszy, co ma kancelaria do tego. To on powinien się bać bo bierze pieniądze bez podatku za usługę ( tak mi się wydaje)- co to ma wam zaszkodzić?
    Ktoś odzyskał kasę może od niego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam ze straszy jakimis klatwami, czy ktos wie jak to sie moze odbywa?

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno jakaś EWA wygrała proces z Apollonusem, chętnie byśmy się więcej cos dowiedziały. Można prosić o co to było?

    OdpowiedzUsuń