sobota, 27 stycznia 2018

Szukam uroku miłosnego

Od 3 miesięcy szukam osoby, która wykona dla mnie skuteczny urok miłosny. Do tej pory trafiłam niestety na samych oszustów, o czym szczegółowo będę informować w kolejnych wpisach. Tarcę już wiarę czy uroki działają, do tej pory straciłam tylko pieniądze a efektu nie mam żadnego. Dlaczego pisze tego bloga? Ponieważ muszę się komuś wyżalić i z kimś pogadać. Wiadomo, ciężko jest obtalich tematach rozmawiać z rodziną czy znajomymi. Jedyny pozytyw moich dotychczasowych uroków to, że poznałam wiele naprawdę cudownych dziewczyn. Ostrzegły mnie przed trafieniem na kolejnych oszustów, ich historie również będę tutaj publikować. Największym oszustwem jest dał mnie facet, który oszukał mnie aż dwukrotnie. Ma strony urok-milosny magicznerytualy a teraz także mysticum i na każdej z tych stron podaje się za inną osobę. Jest tak perfidny, że założył strony, na których sam pisze jako dziesiątki osób i sam sobie wystawia oczywiście fałszywe pochlebne opinie. Z relacji dziewczyn wiem, że straszył je również upublicznieniem ich danych i zdjęć w internecie.

Narazie wyrzuciłam z siebie trochę złości na tego człowieka. Postaram się pisać systematyczne i mam nadzieje, że w końcu zamieszczę też jakąś pozytywną opinie.

65 komentarzy:

  1. Też szukam kogoś skutecznego, z pewnością będę uważnie śledzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy napiszesz o Leszczyńskiej? Jestem bardzo ciekawa, wszystkie fora o niej poznikaly

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w weekend na wyjeździe i zapewne w poniedziałek. Leszczyńska to niestety oszustka, wiadomości jakie wysyłała do klientów jak chcieli zwrot, to jak się to czyta to aż włosy na głowie stają. Znalazła biznes i najpierw całe dnie na forach pisała sama ze sobą. Wiem, że przynajmniej dwie osoby zgłosiły już sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla tych, co tak jak ja przestają wierzyć, mam osobisty nie wirtualny kontakt z trzema osobami, które twierdzą, że urok u nich zadziałał. Tak, więc nie poddajemy się, walczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u kogo robily ?

      Usuń
    2. Nie chcę być posądzona o reklamę. Jeżeli u mnie pojawią się jakieś efekty, przekażę w osobistej rozmowie u kogo robiłam. Zastanawiam się też nad wpisem, do którego wkleję screny wpłaty i wiadomości, tak aby wszystko potwierdzić. Mam nadzieje, że to nie są znowu tylko marzenia, ale do tego czy będę miała dobre wieści długa droga, bo jeszcze nIe zamówiłam u tej osoby.

      Usuń
    3. A czy mozesz prosze napisac do mnie ? Bo ja naprawde mam ciezka sytuacje, nie posadze Cie o reklame mozesz mi uwierzyc

      Usuń
    4. A mogłabyś mi napisać w prywatnej wiadomości u kogo robisz? Będę bardzo wdzięczna Ci za to.

      Usuń
    5. błagam napisz u koga jestem w beznadzejnej sytuacj nic nie dzała wszystko sie psuje to jest moja jedyna nadzeja

      Usuń
    6. Hej violka mogłabyś napisać mi na email tą osobę? :) I czy sprawdziła się. Email ; zakochana551@interia.eu

      Usuń
  6. viola ale już przygotowujesz nas ze mogą być efekty ze u osoby u której dzialasz a raczej zaczniesz działać moga byc efwkty . Wybacz ale też nie jestem przekonana do prawdziwosci Twojego bloga. Mogę tak samo jak Ty założyć Swojego i wszystkie osoby zajmujące się magią oskarżyć o oszustwo. Też od jakiegoś czasu interesuje się magią a raczej intersuje się ludźmi którzy się zajmuja magia. Nie wierzę nie ufam bo trafiłam na oszustow. Teraz nie ufam Tobie bo czuje ze możesz być ( może się Myle) konkurencja osób które oskrazasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego przeczytaj mój powyższy wpis. Nie napiszę u kogo teraz będę robić. Jeżeli będę mieć efekty przekażę w rozmowie osobiste. Jeżeli człowiek pisze prawdę to zawsze pokażą się takie głosy jak Twój. Wiem, że nadepnęłam tym osobom na odcisk. Ale nie dam się oszustom straszyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Violka a czy masz jakieś informacje o Arturze

    OdpowiedzUsuń
  9. viola przeczytałam Twój wpis i nie jestem ani po ich stronie ani po Twojej. W necie jest jeden wielki burdel w informacjach i rytualistach.Jeden na drugiego jedzie. czytając Twojego bloga też mam dystans do Ciebie bo niby skąd mam wiedzieć ze mo piszesz jako konkurencja?... Właśnie masz jakies info o Arturze? Tylko nie pisz ze to tem u którego będziesz chciała zadziałać i może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie, tez jestem zainteresowana opinja o Arturze.Viola wypowiesz się bo jest tyle roznych info ze nie wiadomo komu wierzyc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam wyraźnie nie napiszę u kogo będę teraz wykonywać. Wiem, że prawdą nadepnęłam tym oszustom mocno na odcisk. Jeżeli ktoś nie chce to jest wolny świat nie musi wchodzić, czytać i komentować. Ja się nie dam oszukiwać i zastraszyć. Doskonale wiem, że cześć tych komentarzy jest pisana przez samych oszustów, aby mnie zdyskredytować. Prywatnie od dziewczyn dostaje tylko wyrazy wsparcia i podziwiają odwagę. Pisze tylko o oszustach, którzy mnie oszukali, albo jak ktoś przesłał mi dowody wpłaty i wiadomości. Usuwam też komentarze krytykujące kogoś albo wychwalające. Te forum nie jest waszym kolejnym poletkiem do wojny. Każdy nieudokumentowana opinia będzie usuwana. I dobra rada, wplacajcie pieniądze na adres nie na konto a zdjęcia wysyłajcie poleconymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego twierdzisz ze leszczyńska to oszustka? Moim zdaniem to jedyna prawdziwa osoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Ireno tak podejrzewałam, że właśnie Pani się najbardziej boi i te komentarze pochodzą właśnie od Pani. Jeżeli nabrała Pani już tyle osób, wszystkie komentarze pozytywne pochodzą od Pani i grozi Pani sądami i mężem prawnikiem, to czego się Pani spodziewała. Poważnie w jednym tygodniu 20 rytuałów, a pewnie było ich więcej tylko nie każdy ma odwagę pisać. Każda prawdziwa dziewczyna czeka u Lesczyńskiej kilka miesięcy bez efektów, najpierw pisze ładną wiadomość, że może oddać. Jak przychodzi co do czego to już nie jest taka miła, pisze o zarejstrowanej działaności gospodarczej i pozwie, którym już zajmuje się jej mąż prawnik. Tyle osób oszukać to musiało się kiedyś skończyć. Dla tych co naiwnie wierzą, nie będzie żadnego efektu Leszczyńska to oszustka co całymi dniami siedzi przy komputerze. Zarabia na tym grube tysiące i się z was śmieje.

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest wasze pole bitwy, nie reklamujemy, nie krytykujemy bez dowodów, a tym bardziej nie podajemy adresów osób całkowicie anonimowych. Jeżeli to się nie skończy zablokuje komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo Violka, że masz odwagę pisać o oszustwach. Mam nadzieje, że uda Ci się znaleźć kogoś skutecznego. Nie można bać się zastraszania przez takich oszustów jak Leszczyńska, a pewnie niedługi Irena L. jeżeli to prawdziwe dane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok Rozumiem. Zrobiłam urok u leszczyńska .miała tyle dobrych opinii .przykro

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie Ty jedyna, ja też zostałam oszukana przez Leszczyńską, ona ma dwie twarze. Na początku miła, a później straszy i grozi. Żadna z dziewczyn na priv też nie ma efektów. Pocieszające, że nie tylko ja byłam taka naiwna. Ale jak pisze Violka, nie poddajemy się, walczymy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Autoreklama oszustów będzie usuwana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odbiegliscie od tematu, a ja również przestrzegam przed mysticum.

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę mysticum to też ściema? A miałam nadzieję, że to prawdziwa i skuteczna osoba :(

    OdpowiedzUsuń
  21. A przeczytałaś wpis Violki, który komentujesz. Masz o tym na wszystkich forach, już od dawna wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego> co jest nie tak z mysticum??

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytanie ze zrozumieniem przewyższa możliwości intelektualne, niektórych osób. Z mysticum wszystko dobrze, to tylko kolejne wcielenie i zwykły oszust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zniżajmy się do ich poziomu, komentarze obrażające innych komentujących będą usuwane.

      Usuń
  24. Jeśli już Pani Leszczyńska jest oszustka, a o niej jak do tej pory nie trafiłam na negatywne opinie, to ja w tej chwili straciłam nadzieję i jest to straszne uczucie. Nie ma ratunku w magii, trzeba porzucić ten pomysł i żyć bez tego..

    OdpowiedzUsuń
  25. To może zapytam inaczej, co myślisz Violka o rytuale z użyciem krwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, rytuał ten wykonuje tylko jedna osoba kojarzona w internecie i moja odpowiedź również tyczyła by się tej osoby. A tak jak pisałam nie będę wypowiadać się jeżeli nie miałam efektu u tej osoby lub nie mam dowodów na oszustwo. Komentuje tylko w sprawie Apollonus, Leszczyńska urok-milosny oraz mysticum i nie są to pozytywne opinie.

      Usuń
    2. Wszystkie komentarze o innych osobach również będą usuwane.

      Usuń
  26. Violka a mogłabyś napisać ten wpis o niej ? Napisałaś ze podasz też wiadomości klientek które korzystały z jej pomocy. Jestem tego ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe, jak ty szukałaś. O Leszczyńskiej jest bardzo dużo negatywnych komentarzy w internecie. Pozytywne są tylko, na forach, gdzie ona sama pisze cały dniami udając klientki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jak, w google były tylko opinie na kafeterii - wszystkie tematy teraz zostały usunięte, został temat na gazecie i teraz na tym blogu. Poza tym nie znalazłam nic a pierwsze negatywne dopiero tu przeczytałam..

      Usuń
  28. Jezeli ktos pisze negatywna opinje to niech to uzasadni, a nie jak ktos pyta 'dlaczego' to go atakujecie, ze ma czytac ze zrozumieniem, rozumiemy dlaczego violka ma takie zdanie inni tez niech popra to jakims faktem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadza się tylko fakty i każdy wpis pozytywny czy negatywny na temat innej osoby będzie usuwany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jak już pisałam, jeżeli nie chcecie trafiać na fikcyjne osoby. Pieniądze tylko na adres, a materiały poleconym. Żadnych kont.

      Usuń
  30. Właśnie dzisiaj czuje się tragicznie. To już koniec .nikt nie działa. Leszczyńska była ostatnią deską ratunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo :( strasznie współczuje.. nam wszystkim i sobie samej :(

      Usuń
    2. Powiem tak działasz ty sama. Uwierz w swoje możliwości i rób to sama. Zdziałasz wiecej niż z pomocą kogos wymyślonego
      Chociaz prawdą jest ze przyciągniecie konkretnej osoby jest ciężkie. Łatwiej przyciągnąć nowa osobę odpowiadającą naszemu wyobrażeniu.
      Do dzieła

      Usuń
  31. Nie będę cały dzień siedzieć i czytać reklamy. Jeszcze jedna autoreklama i zablokuje komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie podajemy kontaktów ani adresów

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiadam dlaczego włączyłam moderację komentarzy na przykładach.
    1. Tylko dzisiaj od rana usunęłam 4 wiadomości, które były reklmą nieznanych osób z podaniem adres e-mail, to nie jest portal do reklamy

    2. To jest dopiero cyrk, pomiędzy godziną 15.09 a 15:21 użytkownik Bazia Bazienka dodał 7 komentarzy, dyskutując sama ze sobą, ... była jednak taka inteligenta i nie zauważyła, że komentarze nie wyświetlają się przed zaakceptowaniem i trzaskała jeden komentarz za drugim, dyskutując sama ze sobą jako kilka osób broniąc jednej osoby i kolejne komentarze krytykujące kogoś, kogo dyskusja nie dotyczy i znowu przytakując sama sobie, inteligencja niektórych osób jest powalająca... jeżeli widzicie na jakimś forum komentarze jeden po drugim dotyczące Ireny lub krytykujące kogoś innego, macie pewność, że wszystkie pochodzą od Bazia Bazienka

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeżeli Bazienka wkroczyła do akcji czyli alter ego samej Leszcynskiej to teraz fora o niej zapełnią się samymi cudownymi pochwałami. Kto czyta, te fora, które Leszczyńska sama sobie tworzy niech popatrzy ile sztucznych obrończyń pojawi się dzisiaj po godzinie 15

    OdpowiedzUsuń
  35. bazienka wkroczyła bo sama napisałam info na stronie gdzie jest dyskusja o Pani L wiec nic w tym dziwnego że osoby zadowolone z jej usług bronią jej

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiedziałaś, że komentarze się nie wyświetlają, więc nikt nie mógł ich widzieć. A przez 20 minut Pani Bazienko dyskutowała Pani sama ze sobą jako udając kilka osób. Widać, jaka wiarygodność tych co chwalą Leszczyńską. Wsyztsko to jedna osoba, która pisze cały czas sama ze sobą. Do wpisu o Lesczyńskiej dodam jak wiarygodne są jej obrończynie, gdzie jedna podszywa się pod kilka osób. Faktów nie oszukasz.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aby nie było wątpliwości profil iwa to ta sama osoba, konto dopiero co założone.

    OdpowiedzUsuń
  38. Iwa i iwaiwa to ta sama osoba tyle ze jedno logowanie bylo na tel a drugie na kompie ot i cala tajemnica. podac pelne dane?

    OdpowiedzUsuń
  39. Iwa Iwa usunęłam komentarze reklamy, to nie jest portal reklamowy.

    Usunęłam wpis o osobach, których nie dotyczy forum, robicie tutaj taki sam śmietnik jak na forach i swoje prywatne wojenki.

    Usnęłam dyskusje Bazienka, która pisała sama ze sobą przez 20 minuty, bo nie wiedziała, że wpisy się nie wyświetlają i nikt nie mógł tego widzieć, a ona odpisywała na to udając kolejne osoby.

    Reszta komentarzy jest tutaj, chociaż i tak zrobiliście niezły śmietnik. Możecie straszyć sądami, klątwami, czym jeszcze chcecie. Nie dam się zastraszyć i będę ujawniać prawdę o oszustach.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka jest wasza wiarygodność, niech świadczy choćby, że nikt nie wie o zamkniętej grupie i nikt nie ma mojego adresu, mimo, że szukam od dawna i ma go jak dobrze liczę 8 dziewczyn. A na forach to głównie takie Leszczyńskie i Apollonusa same piszą o sobie pochwały i krytykują wszystkich pozostałych. Nawet jak dałam kiedyś na kafe, wpis, aby sprawdzić o nieistniejącej osobie to zaraz trzy wpisy, że to oszustka.

    OdpowiedzUsuń
  41. We wpisie o Lesczyńskiej dodam również IP bazienka i Iwa Iwa niech każdy porówna sobie wtedy adresy z rytualistkami. Przed oszustami trzeba się bronić, pamiętajcie zawsze też sprawdzajcie IP rytualisty, jeżeli będzie takie samo jak Iwa czy Bazienka to wiadomo z kim macie do czynienia. Ta oszustka Lesczysnka wpada w panikę i próbuje różnymi groźbami teraz blokować mój wpis. Nie uda się to.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak dodaj jestem za, bazienki nie znam tyle o niej wiem ze na kafe sie udziela a ty we wszystkim weszysz podstep i spisek. a co do twoich przekonan na temat rytualistow, nie pomyslalas o tym ze mozesz byc tym odsetkiem osob ktorym ryt sie nie udaja

    OdpowiedzUsuń
  43. Leszczyńska teraz próbuje po dobroci:

    „Dodatkowo pragnę zaznaczyć, że prowadzę zarejestrowaną działalność gospodarczą, tj. usługi wróżbiarskie, więc żadnego przestępstwa nie popełniam. Efekt nie musi pojawić się w każdym przypadku. Czasami na efekty trzeba czekać 12 miesięcy.

    Proszę zaprzestać szkalowania mnie w internecie. Mój mąż jest szanowanym prawnikiem i występujemy na drogę sądową.

    Jeszcze raz apeluje o usunięcie niepochlebnych wpisów. Proszę nie zamieszczać mojej korespondencji jest to karalne.

    Dbajmy o całą branżę, proszę nie zamieszczać tamtych wiadomości. Jeżeli ustanie krytyka mojej osoby, obiecuje, że na forach również zrobi się spokojniej w innych wątkach i wszyscy na tym skorzystamy.”

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie muszę nawet czytać opinii o Irenie Lesczyńskiej, wystarczyło, że przeczytałam, że idolką na ich forum jest bazienka i to mówi mi już wszystko o Leszczyńskiej. Kto nie wie kim jest ta kobieta, niech wpisze w wyszukiwarce bazienka kafeteria.

    OdpowiedzUsuń
  45. A teraz najlepsze fora o Leszcynskiej na kafe nie zostały usunięte, tylko zablokowane na wniosek właściwych organów. Zbyt dużo tych oszukanych było, teraz wyjdzie, że większość wpisów tam to jedna osoba.

    OdpowiedzUsuń
  46. To jest jakiś kabaret, teraz niby w imieniu Leszczyskiej wiadomości przekazuje mi Bazia Bazienka, która jak pisze jest z nią w stałym kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Robiłam rytuał u "Pani L. " Nic nie zmienił ani oczyszczenie ani miłosny.
    Dodatkowo w moim życiu zaczęło sie dziać dużo bardzo złych sytuacji.
    Nie chce zwrotu pieniędzy, odsyłam nie mniej i nie wiecej tej samej energii którą osoba ta lub osoby przysłali mi.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyszło w końcu szydło z worka z tą całą Leszczyńska, czekamy na Twój wpis

    OdpowiedzUsuń
  49. Przecież to wiadomo ze Bazienka nie jest normalna i pisze sama ze sobą wszedzie. Ta baba nie ma co robić w zyciu tylko uczy innych. Zablokuj ją

    OdpowiedzUsuń
  50. To ta szuja mysticum jeszcze działa, myślałam, że już dawno za kratami.

    OdpowiedzUsuń
  51. prosze napisz do mnie ja rowniez robie rytualy ale nic one nie dzialaja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy znalazłaś osobę godna polecenia ?

      Usuń